čtvrtek 10. března 2016

Přání pro muže k narozeninám a jiným příležitostem

Sehnat přáníčko pro chlapa, muže, pána.. není vůbec jednoduché. Tatínek, dědeček nebo bratr má narozeniny a Vy si řeknete, že mu k té flašce dáte aspoň přání, ať je to trochu slavností, jenže... Zajdete do obchodu přání obhlédnout a všude samé kytičky a zvířátka. Jediné, co se dá koupit pro muže jsou přání s vtipným nebo trapným textem, která letěla před deseti lety a pokud se Vám aspoň tenkrát líbila, máte už vlastně za ta léta všechny vtipy vystřídané..
 







A vůbec, obecně se  v dárkových předmětech  na muže docela zapomíná. Samozřejmě, že na tyto věci nejsou tolik jako ženy, ale co vzít chlapovi, když se Vám nechce šetřit na tu motorovou pilu, chcete jen nějakou blbůstku a sošky ve tvaru dámského poprsí už má tři...

Já sem měla vždycky s dárky pro muže problém.  U nás v rodině je tedy těžké vybrat dárek i pro ženu, protože jsme všichni vybíraví a tvrdohlaví, nejlíp si přece vyberem sami, takže to, co chceme už máme a co nemáme tak nechceme. Ale u žen se to dá vždy zachránit nějakou kytičkou přáníčkem, prostě aspoň symbolem toho, že jsme si vzpomněli. Co ale těm pánům?

Tahle "díra" na trhu mě hlavně inspirovala k výrobě vlastních ručních přání pro muže. Pracuji ve firmě zabývající se automobilovým průmyslem, takže dopravní prostředky pro mě byly jasou volbou. Jako první přišlo na řadu historické vozítko - veterán. Jelikož jsme vydávali časopis o veteránech, měla jsem kolem spoustu inpirace a tak vzniklo moje první razítko s autíčkem.



Autíčko se líbilo, tak sem přidala ještě motorku, tank, letadla a s radostí vyráběla přáníčka. Přání pro pány snad dělaám ze všeho nejradši. Samozřejmě jsou dny, kdy mám náladu na kytičky a jiné projevy svého ženského já. Jinak si ale užiju jednoduchost, přesnost a jasně daná pravidla toho pánského světa.

Zatímco u dámského tvoření jde spíš o volný proud myšlenek a tvůrčí volnost. U pánských přání spíš využívám geometrii, jasné jednoduché linie a přesnost.




Nejčastěji dělám přání pro muže se zálibou v tancích, pro motorkáře, obdivovatele veteránů, letadel.. ale také jsem dělala přání pro rybáře, hráče pokeru a jiných karetních her, přání s pivem, se sporty, se znamením zvěrokruhu... Pokud má ten Váš chlap jiné záliby, ráda se nechám inspirovat a vyrobím přání na míru. Jednou za čas je zábava se hecnout a zkusit něco, co by mě samotnou nikdy nenapadlo:)











Moje přáníčka pro muže si můžete prohlédnout nebo zakoupit na Fleru.
http://www.fler.cz/zbozi?ucat=371651

Prodaná a darovaná přání můžete obdivovat na mojí facebookové stránce.
https://www.facebook.com/margotkab/


Žádné komentáře:

Okomentovat