neděle 20. března 2016

Dárkové svatební obálky na peníze

Tak se na ně konečně dostalo. Darovací obálky sem zatím dělala jen na Vánoce, ale svatba je přece další příležitost, při které lidé často darují peníze nebo poukázky. Jsem ráda, že to konečně došlo i mně :D, protože obálky mě moc baví.
Vloni jsem vyráběla přáníčko s kapsičkou na dárkovou kartu ke svatbě dvěma našim kolegům. To by se dalo považovat za první vlaštovku :).



Letošní svatební obálky vyrábím v klasickém formátu tak, aby do nich pasovaly bankovky.



První obálku jsem vyrobila v jemně bílo-béžové barvě s použitím krásného embosovaného perleťového papíru od VH scrap. 


Na druhé obálce je použitý stejný typ papíru v trochu jiné barvě; světlejší smetanová. A jelikož sem se zamilovala do výseků srdcí z optysu, tak sem je samozřejmě musela přidat také!



Třetí obálka není v klasických jemných barvách typických pro svatbu. Je tmavě modrá a použila sem na ni vybarvené razítko princezny, které sem si přinesla ze swapového srazu od Crazy Cat:)


Na všech obálkách je použita bordurová raznice XCUT a samozřejmě sem nemohla nepoužít svoje oblíbené ručně vyrobené květy z papíru!

Doufám, že se moje svatebně obálková rodinka brzy rozroste.



Žádné komentáře:

Okomentovat