středa 22. března 2017

Květinové barvičkové přání


http://addictedtostamps-challenge.blogspot.cz/

Pro tohle přání jsem následovala paletku od Paper garden v barvách, jejichž kombinaci mám velmi ráda.
For this card I followed a color palette from Paper Garden in color combination, that I really like.







Rozhodla jsem se přání vytvořit v jednoduchém stylu. Použila jsem barvy na vodní bázi ve dvou odstínech modré a dvou odstínech růžové a vytvořila pozadí cákáním na mokrý papír.
I decided to go with a simple style. I used two shades of blue and two shades of pink in watercolors. First I created the background by splashing on a wet paper.



Pak jsem stejnými barvami vytvořila ještě jeden papír, ze kterého jsem vytvořila třívrstvé kytičky. Použila jsem super borduru s protaženou stuhou a pak už jen dodala dva výseky.

Then I created another paper using the same colors, which I used for carving 3 layered flowers. And then added a beautiful border die with a ribbon and two plant dies to finish the job.


This weeks challenge on Addicted to stamps and more is Clean and simple style. So you are welcome to join with your CAS project as well, we are looking forward to your creations!



Žádné komentáře:

Okomentovat