středa 25. ledna 2017

Svatební přání ženich a nevěsta

Konečně jsem se po Novém roce dostala ke tvoření a začla jsem svatební tématikou.
I finally got back to the crafting and I started with wedding cards.





Chtěla jsem vytvořit něco více zdobeného s 3D vrstvami. Zjistila jsem, že mi pomalu dochází výseky a tak jsem v podstatě využila cokoli, co zbylo.
I wanted to make something more embellished with a 3D layers. I found out that I'm short on dies, so I practically used anything, that was left.


Pro toto přání jsem využila razítko s nápisem Novomanželé, Ženich a nevěsta, a potom kolem něj navrstvila kytičky a větvičky.
 For this card I used a stamp with a Just married, Groom and Bride sentiment and then layered the flowers and twigs around.

http://addictedtostamps-challenge.blogspot.cz/


Toto přání také věnuji druhé letošní výzvě na Addicted to stamps and more challenge blogu. Tématem tohoto kola je anything goes, čili jakýkoliv papírový projekt! Doufám, že účast bude klasicky vysoká, a že se k nám teké přidáte!

I'm also dedicating this card to the second challenge on the Addicted to stamps and more challenge blog. This weeks theme is Anything goes, so I hope there will be a lot of participants as usual and that you too will join us!

Žádné komentáře:

Okomentovat